Jag har nu varit hemma i Borås en dryg vecka. Under den perioden har vi dragits med ett mystiskt ljud som då och då uppstår i huset. Ingen vet vad det är och vi har inte lyckats lokalisera källan. Mycket skumt. Rasmus teori: ljud som uppstår av alien som skjuter med laservapen. Hm, det är frågan det..
 
Har varit mycket nu det senaste så har inte hängt med här på bloggen! Jag har varit med klassen och övernattat i en fint hus i Skanör, varit på examenshögtid, åkt på en jobbig infektion, spenderat tid med mamma som hälsade på mig under mina sista dagar i Lund, och så packat, flyttat och packat upp..
 
Lite bilder; 
 
Skönt häng i Skanör.
 
Mingel i Pelarsalen efter min examenshögtid, fint ska det va!
 
Jag uppvaktad av den äldre generationen med blomma, pengar och tårta!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej