Den senaste veckan har jag fått säga grattis till mitt kusinbarn Ebba (med familj) som nu blivit döpt, och till min käre bror som lyckats knipa sitt körkort på första försöket. Roligt med glada nyheter!
 
Fässbergs kyrka i Mölndal.
 
Det är alltså denna pajas som nu har tillstånd att köra större fordon.. 
Hoppas han kör försiktigt!
 
 
Sen tänker jag faktiskt säga grattis till mig själv också, som faktiskt är färdig med min masterutbildning nu!!! Redovisade min uppsats igår för NSR och det gick jättebra. Kände mig nästan proffsig och åhörarna verkade ta till sig det jag sa och diskuterade efteråt. Efter att ha gjort mindre kompletteringar har jag även lämnat in min slutgiltiga version av uppsatsen som alltså snart kommer publiceras. Känns knasigt! Är jag verkligen färdig? Vad händer nu..? Det får framtiden utvisa. Men nu närmast ska jag fira och ha det gött med ett gäng i Skanör, och på söndag är det examenshögtid då min mamma också ska vara med. Ses då!
 
Fyra månaders arbete äntligen över.
 
 

Kommentera

Publiceras ej