Inlämning av uppsatsen igår. Jag skickade in den en dryg timme innan deadline, så sent ute brukar jag inte vara. Men vad gör man när man får kommentarer från sin handledare sent på kvällen innan, och som han dessutom inte åter-besvarar under hela inlämningsdagen..? Så nepp, nu får det bära eller brista med det jag har helt enkelt. 
 
På kvällen var jag med klasskompisar och firade uppsatsen genom att käka go italiensk middag och ta en valfri drink på Bishop Arms. Många av oss kände likadant, skönt att det äntligen är färdigt, nu kan man andas ut lite. Men icke! Senare insåg vi att det snarare är nu det börjar.. Hektiska dagar väntar innan examinationen som är redan på måndag. Vi hade förväntat oss tisdag eller onsdag (tidigare besked från kursansvarig), men som så ofta ändrades ju det med kort varsel. Typiskt för mig som ska bort i helgen på kusinbarns-dop, kommer tillbaks i Lund på söndag kväll - hoppas jag ändå kan va pigg och alert på måndag morgon!

Kommentera

Publiceras ej