Sitter här framför datorn och bokstavligen bara stirrar på min skärm och gör inget vettigt. Det frusterande är att jag typ inte heller kan göra något vettigt p.g.a. att min handledare segar. Han hade lovat hjälpa mig och återkoppla om några grejer men det går ju inte fort alltså.. Innan jag hör något från honom känns det som jag inte kan göra någonting. Han verkar inte riktigt fatta att jag kanske inte vill panik-jobba timmarna innan inlämning på tisdag. Jag är i stort sett färdig med allt annat förutom de här statistikgrejerna som jag inte ens är säker på att jag behöver göra.. Suck.
 
Samtidigt är det ju kanonväder ute! Impulsen är stor att bara dra iväg till Malmö och lägga mig på Ribergsborgsstranden. Det ska bli +25 grader och sol där.. Kanske är det det jag ska göra, bara strunta i allt och fly en stund. Vi får se. Oavsett får jag inte glömma solkrämen när jag är ute idag, slarvade lite igår och blev skapligt röd :S

Kommentera

Publiceras ej